Kungen är död!

Ja ingen har idag kunnat undgå att Michael Jackson har dött. Han är inte bara en artist utan en ikon, en entertainer, en legend.
Jag har sett fram emot det så mycket att åka till London och kolla konserten. Hade redan sagt till en kompis att jag skulle köpa hans biljett. Jag var så glad, såg fram emot det .

Går in på datorn tidigt imorse och får mig en chock att det står på en blogg om att Michael Jackson är död. Trodde det var ett uselt skämt. In på aftonbladet kollade det var så.Det var sant. Senare på jobbet så hör jag det på radion jag verkligen blev ledsen. Aldrig har jag blivit så nere för en kändis.

Redan när jag var liten så gillade jag hans musik, som sjuåring såg jag thriller videon och blev lite rädd, men jag diggade musiken så mycket att jag gång på gång såg den och lyssnade.

Michael var verkligen min generations Elvis, eller skit i Elvis Michael var större han är största som funnits enligt mig.

R.I.P Michael Jackson 1958-2009

En legend där aldrig och inte Michael Jackson heller. Han finns kvar i sin musik och våra tankar och hjärtan.

Vilken låt är din favorit av Michael?
Thriller videon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Earth Song eller man in the mirror!

RIP Michael, du är nu en legend!

2009-06-30 @ 20:28:07
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0