Bröst Bröst Bröst


Tuttar, bröst, är bland det bästa jag vet på en kvinnas kropp.Gillar att se dessa i alla storlekar och former, stora,små toppiga,hängiga ibland.Men ska man verkligen gå utan bikiniöverdel på badhus?Jag förstår helt på att man vill gå så på stranden då man vill ha en fin och jämn bränna.
Inte precis att man kan få någon bränna eller så i badhus. Folk tycker ju inte om att man ska gå till ICA i bikini men visst ska man gå helt utan på badhus.
Jag anser det vara lugnt för mig men det är andra man ska tänka på man kan ju inte alltid bara tänka på sig själv alltid utan även andra folk som kanske inte gillar det riktigt.

De som säger att det är upp till var och en. Ska folk få ha sex i poolen också? det är ju upp till var och en om man vill hålla på, men juste det stör sig fan alla på? Eller när ett par hånglar grovt i poolen och så, ja då är det föräldrar som stör sig på det men inte på bröst? Hur kommer det sig?och det där om att män också kanske borde ha bh. Ne vilken kvinna tänder på en mans hängande bröst? Jag har då iaf inte hört om en enda.tänk om massa killar gick runt med stånd? Hade det varit okej med på badhuset? Men jag måste ändå säga att jag är för bröst . Vill se det mer jag är egoistisk jag vet

Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har också funderat på det där, varför vill folk gå topless på ett badhus, vad ger det liksom?

Jag kan absolut förstå att man vill sola topless på stranden, just för brännan. Men i ett badhus.. jaa, ser ingen anledning till det. Tror att folk hakat upp sig på att det ska vara jämställt, behöver inte killar med tuttar ha överdel, varför ska vi ha det för. Folk måste sluta haka upp sig på saker =)



svar; Jag tror dock inte att det är lika dana shorts, men jag har ett par såna som du pratar om också haha :p

2009-06-25 @ 23:09:57
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: mando

jag förstod inte riktigt var du stod i frågan, tyckte det var helt klyddigt skrivet

2009-06-26 @ 04:30:39
URL: http://deaddiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0