Dessa jäkla torterare

En man träffar en kvinna, de har det jättetrevligt och tillslut har de sex med varandra. Båda är med på det. Mannen har försökt ragga upp tjejen några gånger  och hon vet en del om honom även om hon inte känner honom värsta bra.

Kvinnan blir gravid och ska föda barnet. Varför ska då kanske inte pappan få träffa ungen pga hans kriminalitet eller något liknande?
Visst fan ska man inte ta barnet ifrån sin mamma, men jag blir så trött på att kvinnor hela tiden ska vilja ha barnen för sig själva.
De kallar det omänskligt att ta ett barn ifrån sin mamma, är det då mänskligt att ta barnet ïfrån sin pappa då?

Pappor mår lika dåligt utan sina barn som mammor.
Tänk er alla vad man skulle göra för sitt barn, de flesta brukar säga jag skulle kunna döda för mitt barn. Men om en pappa skulle skälla ut den skilda modern så skulle domstol dömma honom bort från ungen helt.
Helt för jävligt. Ens barn är ens barn vare sig man är kriminell eller inte.

Någon som håller med mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0